wtorek, 15 lipca 2014

IV DOLNOŚLĄSKIE LETNIE WARSZTATY CRAFTOWE

Od 4 do 6 lipca 2014 r. we Wrocławiu odbywały się Dolnośląskie  Letnie Warsztaty Craftowe. Atmosfera była podgrzewana nie tylko przez pogodę ale przez sprzedających i ich szeroooooką ofertę, prowadzących warsztaty i pokazy, konkursy oraz uczestników czyli głowy pełne pomysłów po zakupach, pokazach i warsztatach. Wszystko dopracowane, dopięte na ostatni guzik... Nawet w sobotę pogoda się zlitowała i trochę popadało. Niestety, nie uczestniczyłam we wszystkich pokazach i warsztatach - było to "fizycznie niemożliwe" być w kilku miejscach w jednym czasie:((( A do tego bateria w telefonie zbuntowała się i zdjęć jak na lekarstwo. Oto fotorelacja z miejsc, w których się znalazłam planowo lub przypadkiem:)

Pokaz tuszowania, stemplowania i wykorzystania tego, co wyszło do stworzenia unikatowych kartek. To wszystko w wykonaniu "ANI LEWEJ RĄCZKI", którą miałam okazję poznać bliżej w sobotę, kiedy tworzyłyśmy przy jednym stoliku:)




A pomysłowa Dobrosława pokazała jak robić kwiatki ze wszystkiego - dosłownie!



 Mariusz Gierszewski - SCRAPMAN tworzył  "na oczach zahipnotyzowanych" piękne torebki, kartki.



 Sklep SCRAP.COM.PL czuwał całą noc i pół dnia na swój czas...




Kasia Wróblewska zdradziła sekrety quillingu, huskingu i wykorzystania elementów w dekoracji kartek i mieszkania. 

 Efekt końcowy KASI rękoczynów:) Więcej ciekawych pomysłów tutaj


Brałam aktywny udział w DECOUPAGOWANIU CIASTKARKI, warsztaty prowadziła ELA DOROSZKIEWICZ. 

 Oto Jej pokazowe - kuszące prace:

 A ja wróciłam  ciastkarką, na którą czekały w domu ciastka...
Zdjęcia ciastkarki w następnym poście.

Teraz o moich sukcesach...
Otóż brałam udział w konkursach na IDENTYFIKATOR, MINI ALBUM WAKACYJNY, BIŻUTERIĘ Z TKANINY, KARTKĘ DO MAPKI, RECYCLING. Wygrałam konkurs na szytą biżuterię oraz recycling przygotowany na miejscu.




Konkurs przygotowała STEFCIA znana ze swoich maszynowych robótek i podróży.


Nagrodą była torba pełna krawieckich przydasi:)


Moja puszka na same dobre myśli wygrała konkurs i dostałam woreczek przydasi:)



 Wszystko za chwilę wykorzystam...

              Oprócz nagród przywiozłam  torby pełne zakupów:) Głowa kwadratowa. Bagażnik za mały, portfel też... Dobrze, że bankomaty były w pobliżu. Tydzień segregowałam i układałam na półkach. 

Szkoda, że to już za nami... Następne spotkanie w listopadzie!
Dziękuję ORGANIZATOROM tak twórczego spotkania.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.Wszystkie komentarze czytam i odwiedzam autorów. Jest mi bardzo miło:) zapraszam ponownie:)
Thank you so much for stopping by and posting a comment. All comments are read by me and I pay a revisit the authors of the comments. It is a great pleasure for me. See you very soon:)