sobota, 24 maja 2014

TAG 2

Oto druga praca na wyzwanie  SKARBNICY POMYSŁÓW



oraz na wyzwanie blog.przyda-sie
 PRACA BEZ PAPIERU DO SCRAPBOOKINGU


 




Podkład- biały papier w serduszka wykonałam sama cieniując przez maskę tuszami, kwiatki-różyczki metodą quillingu z taśmy foliowej (takiej wstążeczki z bukietów z kwiaciarni), listki z wykrojników z papieru z kolorowych czasopism:) Użyłam też dziurkacza - serduszko w serduszku, stempla-nutki i kilka świecących "cyrkonii".  Całość przyklejona do tekturki. Recykling pod wieloma postaciami. Praca za niewielkie pieniądze:) Papier scrapbookingowy posłużył mi tylko za tło do zrobienia zdjęć.

The base white card covered with hearts I made on my own painting pink and purple inks on the mask, flowers-roses by quilling plastic tape (such ribbon from the florist`s), leaves are from colourful magazines:) The tag is glued to the cardboard. Recycling in many ways. It is cheap. The designer paper I used only to take a photo as a background.







2 komentarze:

  1. Super poradziłaś sobie z wyzwaniem, efekt końcowy bardzo elegancki! Dziękujemy za udzial w wzywaniu Przyda Się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba :) Dziękujemy za wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.Wszystkie komentarze czytam i odwiedzam autorów. Jest mi bardzo miło:) zapraszam ponownie:)
Thank you so much for stopping by and posting a comment. All comments are read by me and I pay a revisit the authors of the comments. It is a great pleasure for me. See you very soon:)